اطلاعات تخصصی در حوزه سئو

تازه ترین اطلاعات تخصصی در حوزه سئو را در این مجله خبری بیابید

چگونه می توان چندین جریان درآمد منفعل ایجاد کرد


چگونه می توان چندین جریان درآمد منفعل ایجاد کرد

درآمد منفعل ، که به آن درآمد دوره ای نیز می گویند ، امروزه اصطلاحی رایج است و شامل طیف گسترده ای از جریان درآمد از املاک اجاره ای ، خدمات عضویت ، فروش کتاب یا کتاب الکترونیکی و موارد دیگر است. عبارت “درآمد منفعل” می تواند نادرست باشد زیرا هیچ چیز منفی در ایجاد …

چگونه می توان چندین جریان درآمد منفعل ایجاد کرد https://hillbilly.ir/چگونه-می-توان-چندین-جریان-درآمد-منفعل-ا/ https://hillbilly.ir/چگونه-می-توان-چندین-جریان-درآمد-منفعل-ا/#respond مشاور سئو و طراحی سایت Sun, 04 Apr 2021 16:24:28 0000 طراحی و سئو وب سایت internet marketing webinar https://hillbilly.ir/چگونه-می-توان-چندین-جریان-درآمد-منفعل-ا/

چگونه می توان چندین جریان درآمد منفعل ایجاد کرد

درآمد منفعل ، که به آن درآمد دوره ای نیز می گویند ، امروزه اصطلاحی رایج است و شامل طیف گسترده ای از جریان درآمد از املاک اجاره ای ، خدمات عضویت ، فروش کتاب یا کتاب الکترونیکی و موارد دیگر است. عبارت “درآمد منفعل” می تواند نادرست باشد زیرا هیچ چیز منفی در ایجاد …

چگونه می توان چندین جریان درآمد منفعل ایجاد کرد

درآمد منفعل ، که به آن درآمد دوره ای نیز می گویند ، امروزه اصطلاحی رایج است و شامل طیف گسترده ای از جریان درآمد از املاک اجاره ای ، خدمات عضویت ، فروش کتاب یا کتاب الکترونیکی و موارد دیگر است. عبارت “درآمد منفعل” می تواند نادرست باشد زیرا هیچ چیز منفی در ایجاد جریان درآمد منفعل وجود ندارد.

درآمد دوره ای به سادگی یک منبع درآمد است زیرا وقت خود را با مبلغ مشخصی معامله نمی کنید. نه زمان یا پروژه. همچنین برای ادامه درآمد منفعل تلاش می شود تا بتوانید به درآمد خود ادامه دهید.

اگر می خواهید برای مدتی طولانی پول خود را بدست آورید ، باید به طور فعالانه در حال ایجاد و درآمد نافعال باشید. هرچه کار و توجه بیشتری به جریان درآمد خود داشته باشید ، درآمد بیشتری کسب خواهید کرد.

سایت عضویت

وب سایت عضویت روش خوبی برای توسعه یک جامعه منحصر به فرد در مورد محصولاتی است که شما ارائه می دهید. انحصاری ها فروخته می شوند و این با منطقه عضویت پرداخت شده در وب سایت شما برای ارتباط اعضا ، به دست آوردن محتوای منحصر به فرد و دسترسی انحصاری به شما تفاوتی ندارد.

اشتراک ها

اگر سازنده محصولات اطلاعاتی هستید ، اشتراک یک روش عالی برای ایجاد جریان های درآمد منفعل است. شما می توانید اشتراک را به محتوای خود بفروشید جایی که مشترکان می توانند به محتوایی که به طور منظم منتشر می شود دسترسی داشته باشند تا زمانی که اشتراک آنها در دسترس باشد. حفظ مشتریان عادی با مدل تجاری مبتنی بر اشتراک بسیار آسان تر است.

وبینارها

اگرچه وبینارها منبع منفعل درآمد نیستند ، اما با بیان این مطلب ، می توانید یک وبینار ثبت کنید و سپس دسترسی به آن را بفروشید. با توجه به اینکه محتوای سایت هنوز مرتبط است ، می تواند درآمد کسب کند. آنها می توانند مستقل باشند ، بخشی از یک دوره ، اشتراک یا حتی همراه با بسیاری از محصولات شما باشند.

دوره های آموزشی

روش های زیادی برای ایجاد یک دوره آموزشی برای کار با محصول دیگر یا به عنوان یک محصول مستقل وجود دارد. تعدادی وب سایت برای ایجاد دوره وجود دارد ، یا می توانید دوره خود را در سایت خود میزبانی کنید. همچنین ممکن است ترجیح دهید ایمیل را برای یک دوره آموزش مشتری ارسال کنید.

حمایت های مالی و تبلیغات

حمایت های مالی و تبلیغات اغلب نمونه هایی از جریان درآمد منفی نادیده گرفته می شوند. شما می توانید مکان های تبلیغاتی را در وب سایت خود در فضاهای خاص یا در صفحه اصلی خود یا در نوار کناری بفروشید. همچنین می توانید پیشنهادات حمایت مالی را برای پست ها یا دسته های خاص در وبلاگ خود بفروشید. اگر پادکست دارید ، می توانید برای هر قسمت از پادکست خود اسپانسر بگیرید.

https://hillbilly.ir/چگونه-می-توان-چندین-جریان-درآمد-منفعل-ا/feed/ 0


[ بازدید : 122 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ سه شنبه 17 فروردين 1400 ] [ 0:18 ] [ الیسا ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]