اطلاعات تخصصی در حوزه سئو

تازه ترین اطلاعات تخصصی در حوزه سئو را در این مجله خبری بیابید

Strydal Review – قیمت گذاری ، ویژگی ها و بررسی های Strydal


Strydal Review – قیمت گذاری ، ویژگی ها و بررسی های Strydal

مثبت ها رابط کاربر پسند و بصری کتابخانه های عضو فقط به شما امکان می دهند افرادی را که می توانند محتوای شما را مشاهده کنند کنترل کنید مجموعه های ویدیویی به افراد خلاق اجازه می دهد تا یک جلسه آموزش مبتنی بر موضوع را تولید کنند پرداخت ها از طریق Stripe انجام می شود …

Strydal Review – قیمت گذاری ، ویژگی ها و بررسی های Strydal https://hillbilly.ir/strydal-review-قیمت-گذاری-،-ویژگی-ها-و-بررسی-های-strydal/ https://hillbilly.ir/strydal-review-قیمت-گذاری-،-ویژگی-ها-و-بررسی-های-strydal/#respond مشاور سئو و طراحی سایت Tue, 06 Apr 2021 06:30:29 0000 طراحی و سئو وب سایت https://hillbilly.ir/strydal-review-قیمت-گذاری-،-ویژگی-ها-و-بررسی-های-strydal/

Strydal Review – قیمت گذاری ، ویژگی ها و بررسی های Strydal

مثبت ها رابط کاربر پسند و بصری کتابخانه های عضو فقط به شما امکان می دهند افرادی را که می توانند محتوای شما را مشاهده کنند کنترل کنید مجموعه های ویدیویی به افراد خلاق اجازه می دهد تا یک جلسه آموزش مبتنی بر موضوع را تولید کنند پرداخت ها از طریق Stripe انجام می شود …

Strydal Review – قیمت گذاری ، ویژگی ها و بررسی های Strydal

Strydal Review – قیمت گذاری ، ویژگی ها و بررسی های Strydal

این پست از سایت باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب که از دانشنامه ویکی پدیا مطلبی در مورد "Strydal Review – قیمت گذاری ، ویژگی ها و بررسی های Strydal" ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در زمینه اموزش سئو و دیجیتال مارکتینگ به دسته بندی " "مراجعه کنید.
.post-categories{display:inline; list-style: none;} .post-categories li{display:inline;margin-right:0} .entry-content.entry ul{padding-right:0!important;margin-right:0!important}
مثبت ها

  • رابط کاربر پسند و بصری
  • کتابخانه های عضو فقط به شما امکان می دهند افرادی را که می توانند محتوای شما را مشاهده کنند کنترل کنید
  • مجموعه های ویدیویی به افراد خلاق اجازه می دهد تا یک جلسه آموزش مبتنی بر موضوع را تولید کنند
  • پرداخت ها از طریق Stripe انجام می شود
  • می تواند فیلم زنده ایجاد کند و برای جلسات زنده یک به یک شارژ کند
  • عضویت در تمدید خودکار نامحدود ایجاد کنید
  • تعداد نامحدودی فیلم HD بارگیری کنید
  • آزمایشات رایگان و کدهای تخفیف را ارائه دهید
  • ابزار ارتباطی 1 به 1 برای تعامل دانشجویی
  • شامل Shield Shield برای افزودن ایمنی دانش آموزان و جامعه است
  • دسک تاپ قابل دسترسی است
منفی

  • این برنامه فقط برای دستگاه Apple در دسترس است و برای کاربران تلفن های هوشمند و رایانه لوحی Android در دسترس نیست

دقیقا چه چیزی؟

سازنده محتوای تناسب اندام؟ آیا به دنبال راهی برای استفاده از اشتیاق خود هستید؟ نمی دانید از کجا شروع کنید؟ امروز حضور در یک موقعیت بسیار معمول است. خبر خوب این است که روند جریان به سمت خالقان محتوای تناسب اندام در حال چرخش است. فناوری در حال رشد و رشد صنعت برنامه ها و سیستم عامل های محتوای زنده و درخواستی است. استریدال یکی از آنهاست. این برنامه برای سازندگان محتوای تناسب اندام طراحی شده است و دارای ویژگی هایی است که ایجاد ، میزبانی و فروش بهترین مطالب شما را حتی ساده تر می کند.

Strydal را می توان از طریق iPhone ، iPad یا رایانه رومیزی استفاده کرد. این پلت فرم محتوای کتابخانه را ذخیره می کند ، پرداخت ها را مدیریت می کند ، یک ابزار ارتباطی یک به یک برای نظرات مشتری و سوالات خدمات مشتری ارائه می دهد و شامل تجزیه و تحلیل نحوه عملکرد محتوای شما است.

منبع: استریدال

هزینه آن چقدر است؟

Strydal برای ثبت نام و استفاده رایگان است. این پلتفرم هنگام برنده شدن درآمد کسب می کند. از سازندگان 10٪ از کل درآمد و 3٪ هزینه پردازش معامله استاندارد دریافت می شود. هر دو مبلغ در پایان ماه زمانی که سازندگان پرداخت می شوند پرداخت می شود.

آیا راه اندازی و استفاده از آن آسان است؟

Strydal به دلیل سادگی رابط کاربری خود مورد ستایش قرار گرفته است و ما نیز موافق هستیم. این تمیز و بصری است و به عنوان یک خالق محتوای تناسب اندام احساس خواهید کرد که این پلتفرم دقیقاً برای شما ساخته شده است. ایجاد کتابخانه ها و مجموعه های ویدئویی فقط برای اعضا آسان است و هنگامی که فیلم های شما بارگذاری می شوند (توصیه می شود HD) ، Strydal به طور خودکار آنها را رمزگذاری می کند تا در حد امکان حرفه ای به نظر برسند ، بنابراین هر فیلم دارای محدودیت 10 گیگابایتی است.

یک نکته قابل ذکر این است که اگرچه برنامه اندرویدی در دسترس نیست (امیدواریم به زودی تغییر کند) ، شما هنوز هم می توانید از طریق لپ تاپ خود کسب و کار ایجاد محتوای تناسب اندام را انجام دهید. کاربران یک کنترل پنل کامل دارند که به راحتی قابل پیمایش است.

Strydal همچنین دارای برخی از ویژگی های حفظ حریم خصوصی هوشمند است. در حالی که این پلتفرم همه چیز راجع به ارتقا health سلامت است ، شما هرگز نمی دانید چه کسی وارد انجمن شما می شود. برای ایجاد یک مکان امن ، Strydal محافظت از حریم خصوصی مشتری را فراهم می کند. در حالی که می توانید ببینید چه کسی در انجمن شماست ، هیچ یک از اعضای شما نمی توانند یکدیگر را ببینند.

موسیقی قسمت بزرگی از تمرین است. اگرچه Strydal موسیقی درون برنامه ای ارائه نمی دهد ، این پلتفرم در نقشه راه خود یکپارچه سازی موسیقی دارد که باعث می شود سازندگان از اشتراک لیست های پخش قبل از جلسات تمرین زنده نجات دهند. معمولاً پرداخت برای سازندگان ویدئو دشوار است. بسیاری از سیستم عامل ها وجود دارد ، و بسیاری از آنها سنگین ، شامل ادغام اشتباه ، کد ، و اصطلاحات است. روش استریدال ساده است. دانشجویان می توانند با طیف وسیعی از راه حل ها هزینه پرداخت کنند. از جمله این موارد می توان به Apple Pay ، Mastercard ، EPS و … اشاره کرد. گزینه های پرداخت از طریق Stripe مدیریت می شوند. بنابراین ، تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که یک حساب Stripe برای حساب Strydal خود راه اندازی کنید.

منبع: استریدال

چگونه می توان با Strydal درآمد کسب کرد

چیزی که ما در مورد Strydal دوست داریم ، فرصت درآمدزایی ساده و قدرتمند است. آنها یک فرم عضویت نامحدود را شامل می شوند که به شما امکان می دهد مخاطبان زیادی از دانشجویان را از هرجای دنیا جذب کنید. شما می توانید به تعداد دلخواه عضویت ایجاد کنید که می تواند به صورت خودکار تمدید شود و جریان های درآمد مطمئن و بی دردسری برای سازندگان ایجاد کند و هزینه عضویت کاملاً به خود شما بستگی دارد.

استریدال نیز موقعیت توپ عجیب را در نظر گرفت. فرض کنید دانشجویی دارید که نمی خواهد حق عضویت را پرداخت کند اما می خواهد در یکی از جلسات ویدئوی زنده شرکت کند ، چه کاری انجام می دهید؟ Strydal این نوع مشتری ها را “رها کردن” می نامد و آنها می توانند برای دسترسی به جلسه زنده شما یک بار هزینه بپردازند. و اگر می خواهید به مشتریان بالقوه نگاهی بیندازید به آنچه در این پیشنهاد ارائه شده است ، می توانید آنها را با آزمایشات رایگان و کدهای تخفیف فریب دهید.

این پلتفرم همچنین کنترل کامل دسترسی کاربران به ویدئو را فراهم می کند. از آنجا که می توانید انواع مختلفی از عضویت ایجاد کنید ، می توانید به ویدیوها و اعضای محتوا نیز دسترسی پیدا کنید.

خط آخر

Strydal یکی از تمیزترین سیستم عامل های غنی از ویژگی را که در فضای سازنده محتوای تناسب اندام دیده ایم ، ارائه می دهد. رابط بصری آن باعث می شود مطالعه سریع انجام شود و شما می توانید به تولید محتوا ادامه دهید. در حالی که تصور می شد فرصت خوبی برای جستجو در بازار کاربران اندروید وجود دارد ، گزینه دسک تاپ هنوز جامعیت را فراهم می کند. در مجموع ، اگر به دنبال روشی آسان برای از بین بردن شلوغی و هیاهوی تناسب اندام خود هستید ، Strydal یک سکوی محکم و کاملاً ارزشمند است.

https://hillbilly.ir/strydal-review-قیمت-گذاری-،-ویژگی-ها-و-بررسی-های-strydal/feed/ 0


[ بازدید : 155 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ جمعه 20 فروردين 1400 ] [ 0:46 ] [ الیسا ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار نمای چوبی چوب نما مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]