اطلاعات تخصصی در حوزه سئو

تازه ترین اطلاعات تخصصی در حوزه سئو را در این مجله خبری بیابید

کاهش ۴۰ درصدی فوتی‌های کرونا با اجرای طرح شهید سلیمانی


طبق گزارش شفاف دکتر محمد مدی گویا وی افزود: “طرح بسیار ارزشمند شهید سلیمانی برای مهار اپیدمی کوید 19 و گسترش برنامه پیشگیری از بیماری در سراسر کشور برای ما از اهمیت ویژه ای برخوردار است.” او اضافه کرد: “برنامه کوتاه مدت این پروژه نشان می دهد که چقدر موفقیت آمیز بوده است. در مدت …

کاهش ۴۰ درصدی فوتی‌های کرونا با اجرای طرح شهید سلیمانی https://online-mag.ir/2020/12/کاهش-۴۰-درصدی-فوتی‌های-کرونا-با-اجرای/ مجله آنلاین Sat, 19 Dec 2020 19:53:46 0000 مجله تندرستی https://online-mag.ir/2020/12/کاهش-۴۰-درصدی-فوتی‌های-کرونا-با-اجرای/ طبق گزارش شفاف دکتر محمد مدی گویا وی افزود: “طرح بسیار ارزشمند شهید سلیمانی برای مهار اپیدمی کوید 19 و گسترش برنامه پیشگیری از بیماری در سراسر کشور برای ما از اهمیت ویژه ای برخوردار است.” او اضافه کرد: “برنامه کوتاه مدت این پروژه نشان می دهد که چقدر موفقیت آمیز بوده است. در مدت …

طبق گزارش شفاف دکتر محمد مدی گویا وی افزود: “طرح بسیار ارزشمند شهید سلیمانی برای مهار اپیدمی کوید 19 و گسترش برنامه پیشگیری از بیماری در سراسر کشور برای ما از اهمیت ویژه ای برخوردار است.”

او اضافه کرد: “برنامه کوتاه مدت این پروژه نشان می دهد که چقدر موفقیت آمیز بوده است. در مدت زمان بسیار کوتاه و کمتر از یک ماه ، تلفات این بیماری حدود 40٪ کاهش یافت.

گویا ادامه داد: “همکاری نزدیک بین سازمان باشیجی برای مستضعفان و نیروی بهداشتی تاکنون نتایج ارزنده ای را برای کشور به ارمغان آورده است.” این زمانی است که ایران تحت سخت ترین ، ناعادلانه و ظالمانه ترین تحریم های ایالات متحده قرار دارد. برای خیلی ها شاید باورکردنی نباشد که اجرای چنین طرحی برای ایران چقدر دشوار است.

مدیر مرکز کنترل بیماریهای عفونی گفت: “هدف اصلی این پروژه استفاده از بسیج و داوطلبان مردمی برای مدیریت و کنترل اپیدمی کوید 19 از طریق مشارکت عمومی و همکاری بین بخشی است.” اضافه کردم

گویا افزود: “احتمالاً مسن ترین مدیر وزارت بهداشت ، من بیشترین تجربه همکاری با باشیجی را در مدیریت و پیشگیری از بیماری های عفونی داشته ام.” با کمک نیروهای مقاومت وازیزی سالها در ارتباط با ریشه کنی فلج اطفال به خانه های مردم رفتیم و قطره فلج اطفال را به همه مردم مناطق شهری و روستایی کشور به کودکان زیر پنج سال دادیم. فراهم شد

وی به شرح زیر توضیح داد. “نتایج مثمر ثمر این همکاری در چند سال اول متولد شد و از سال 2000 ، هیچ موردی از بیماری فلج اطفال ویروس وحشی در کشور مشاهده نشده است ، اما ایران در نزدیکی دو کشور جهان ، افغانستان است. و این پاکستان است که هنوز از این بیماری رنج می برد.

مدیر مرکز کنترل بیماری های عفونی گفت: سال گذشته ما توانستیم برای از بین بردن گال از سازمان بهداشت جهانی گواهی دریافت کنیم. این گواهینامه به این معنی است که بیش از 3 سال هیچ مورد بثورات یا روت در ژاپن گزارش نشده است.

گویا افزود: “هیچ كشوری در منطقه مدیترانه شرقی به جز جمهوری اسلامی ایران و دو كشور كوچك ، بحرین و عمان ، چنین موفقیتی نداشته است ، اما فقط در سال گذشته فقط در اروپا و منطقه ما بوده است. شیوع آن بیداد می کرد. ”

“دریافت چنین گواهی در چنین شرایطی باورنکردنی است. این کار مهم توسط 33 میلیون نفر در کمتر از یک ماه از سال 2003 و با همکاری و مشارکت واحدهای بهداشت و باشیجی انجام شده است. این در قالب تکمیل کار برای از بین بردن پوسته به دست آمد.

گویا خاطرنشان کرد: جهان نه تنها در ایران ، بلکه به این دستاوردها در نتیجه چنین مشارکت هایی افتخار می کند: بر خلاف رسانه های ضد انقلاب خارجی که هر روز وانمود می کنند برای ما تبلیغ می کنند ، این بیماری به همه کشورهای جهان سرایت کرده است و فقط تعداد کمی از آنها زنده مانده اند.

وی اشاره کرد که: وی افزود: “واضح و غیر قابل انكار است كه شیوع این بیماری در كشورهای جهان طی هفته های اخیر افزایش یافته است. ما شاهد موج عمده ای از این بیماری در جهان هستیم ، از جمله خود ما.” مخالفان ادعا کرده اند که این بیماری در سراسر جهان مهار شده است و فقط ایران درگیر Covid19 است.

گویا ادامه می دهد. ستاد ملی کرونا در کشور تصمیم دارد با همکاری سازمان بشیجی برای افراد مستضعف و هماهنگی بین اداره و سایر سازمانها ، گامهایی در جهت افزایش اطلاعات با همکاری افرادی که بیماری را مدیریت می کنند ، بردارد. انجام داد

مدیر مرکز کنترل بیماری های عفونی گفت: “هفت راهکار برای این منظور انتخاب شده است.” اولین استراتژی تقویت نظارت بر پروتکل های بهداشتی و اجرای قانون است. استراتژی دوم افزایش تعداد آزمایشات انجام شده در مناطقی است که ما برای کنترل بیماری بیشترین تأثیر را می دانیم. این به ما امکان می دهد بیماری خود را سریعتر تشخیص داده و درمان کنیم و هیچ کس نمی تواند ما را به بیمارستان منتقل کند.

“ما بطور پیشگیرانه موارد بدون علامت و بدون علامت را شناسایی و درمان می کنیم و در اسرع وقت شناسایی می کنیم تا از ابتلای این افراد به دیگران ، به ویژه سایر اعضای خانواده و همکاران جلوگیری کنیم. ما تلاش می کنیم از ما مراقبت ، منزوی و منزوی شود. ” ..

مدیر مرکز کنترل بیماری های عفونی گفت: “برنامه شهید سلیمانی آموزش و آگاهی دادن به بیماران در مناطق پرترافیک و پرترافیک کوید 19 است”.

آقای گویا افزود: استراتژی بعدی این پروژه آموزش ، اطلاعات و فرهنگ است. Covid 19 زندگی افراد و جوامع را تغییر داده است. طی یک سال گذشته ، بسیاری از نگرش ها ، رفتارها و عادت های ما تغییر کرده است. بسیاری از این تغییرات می توانند سالها یا حتی یک عمر ادامه داشته باشند.

وی گفت: “استراتژی بعدی حمایت از گروه های آسیب پذیر است.” با همکاری وزارت بهداشت ، بشجیجی و داوطلبان مردمی ، ما به افرادی خدمت خواهیم کرد که به دلیل بیماری زمینه ای یا سایر مشکلات ، به ویژه افراد مسن و دیگر افراد ، ممکن است نتوانند به مرکز پزشکی مراجعه کنند. این استراتژی سرویس را به محیط می برد و کنترل و جلوگیری از Covid 19 را از آنجا آغاز می کند.

گویا افزود: “راهکار ششم ما جلب مشارکت مردم و تعیین مجموعه ای از محدودیت ها است ، به این معنی که این محدودیت ها برای سلامتی خود ، خانواده و افرادی که با آنها زندگی می کنیم ، است.” شما باید این را باور داشته باشید. “

مدیر مرکز کنترل بیماری های عفونی گفت: “هنگامی که در تعطیلات سفر نمی کنید یا به شما می گویند در شب ژاردا پریود نیستید ، ابتدا باید همکاری مردم را توجیه کنید.” یکی از مهمترین استراتژی ها هدف گذاری محدودیت ها و اطمینان بیشتر آنها برای افراد بود.

وی افزود: “استراتژی نهایی درمان سرپایی و جلوگیری از مراجعه بیهوده آنها به مراکز درمانی و بیمارستان ها است.” برای کسانی که به خدمات پیشرفته بیمارستان احتیاج ندارند و نمی توانند در خانه درمان شوند ، ما خدمات را در یک مرکز خدمات ویژه ارائه می دهیم. به عنوان مثال ، فرد بیمار است و علاوه بر دارو به اکسیژن نیز نیاز دارد. بنابراین ، فقط برای تأمین نیاز اکسیژن خود به بیمارستان مراجعه نکنید.

آقای گویا همچنین با معرفی مناطق سه کشور از جمله ایالت های غربی کردستان ، کلمنشا ، ایرم و همدان وظیفه مشاهده فعالیت های فعلی پروژه شهید سولئی مانی را داشت.

وی افزود: “هماهنگی بین نیروهای بهداشتی در این ایالت ها ، کالج های پزشکی ، ماه سرخ و باشیجی با حمایت خوب استاندار به خوبی شکل گرفته است.” سازمانها و بخشهای مختلف در بخش غربی کشور وارد میدان شده و به خوبی طرح را اجرا می کنند.

گویا گفت: “اوضاع بهتر از انتظار ما بود.” تقسیم کار با موفقیت انجام شد و هیچ مشکلی از نظر فنی وجود نداشت. در اجرای پروژه ، تهیه برخی تجهیزات آزمایشی و تخصیص اعتبار فقط مشکلاتی وجود داشت. روند درمان سرپایی به خوبی مشخص شده است و با شاخص های تعیین شده ، کشورهای غربی کشور قبلاً به اهداف زیادی رسیده اند.

آقای گویا افزود: نتایج برخی از شاخص ها با گذشت زمان بدست خواهد آمد. با این حال ، تشخیص زودهنگام سرپایی و بیماری ها در این ایالات چهار برابر شده است ، چیزی که ما بدنبال آن هستیم.

وی افزود: آزمایش در مقیاس بزرگ به طور طبیعی تشخیص سرپایی را افزایش می دهد و مراجعه به مراکز درمانی را کاهش می دهد. کشف سرپایی به معنای گسترده بودن بیماری نیست ، اما نشان دهنده فعالیت موثر همکاران ما است که توانستند بیماران را سریعتر شناسایی کنند.

مدیر مرکز کنترل بیماری های عفونی ادامه می دهد: “یک شاخص بسیار مهم میزان مرگ و میر است که در سراسر کشور حدود 40٪ کاهش یافته است ، و این نشان می دهد که در ایالت های غربی (منطقه 3) کمترین تعداد 19 مورد مرگ و میر در برخی از ایالات طی 10 روز گذشته است. بنابراین این تعداد حتی به تعداد انگشتان دست هم نرسیده است.

به گفته سخنگوی معاون بهداشتی پیام ، “در آینده ای نه چندان دور ، ما اعلام خواهیم کرد که برنامه های شهید سلیمانی نیز به همین ترتیب پیش می رود ، مرگ ها به حد قابل قبولی رسیده و بیماری کوید کاملاً کنترل می شود. امیدوارم روز فرا برسد. “


[ بازدید : 179 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ يکشنبه 30 آذر 1399 ] [ 19:03 ] [ الیسا ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]