اطلاعات تخصصی در حوزه سئو

تازه ترین اطلاعات تخصصی در حوزه سئو را در این مجله خبری بیابید

پیامدهای مصرف روزانه ایبوپروفن در بدن انسان


استفاده طولانی مدت از ایبوپروفن می تواند به سلولهای کبدی آسیب برساند. به گزارش مجله آنلاین عصر ایران اتیدیس گفت: “ایبوپروفن برای اولین بار در سال 1984 وارد بازار شد و جایگزین ایمنی برای آسپرین در نظر گرفته شد.” با این حال ، مانند اکثر داروها ، ایبوپروفن نیز عوارض جانبی دارد. ایبوپروفن یک داروی …

پیامدهای مصرف روزانه ایبوپروفن در بدن انسان https://online-mag.ir/2020/12/پیامدهای-مصرف-روزانه-ایبوپروفن-در-بدن/ مجله آنلاین Thu, 31 Dec 2020 20:16:15 0000 مجله همگانی https://online-mag.ir/2020/12/پیامدهای-مصرف-روزانه-ایبوپروفن-در-بدن/ استفاده طولانی مدت از ایبوپروفن می تواند به سلولهای کبدی آسیب برساند. به گزارش مجله آنلاین عصر ایران اتیدیس گفت: “ایبوپروفن برای اولین بار در سال 1984 وارد بازار شد و جایگزین ایمنی برای آسپرین در نظر گرفته شد.” با این حال ، مانند اکثر داروها ، ایبوپروفن نیز عوارض جانبی دارد. ایبوپروفن یک داروی …

استفاده طولانی مدت از ایبوپروفن می تواند به سلولهای کبدی آسیب برساند.

به گزارش مجله آنلاین عصر ایران اتیدیس گفت: “ایبوپروفن برای اولین بار در سال 1984 وارد بازار شد و جایگزین ایمنی برای آسپرین در نظر گرفته شد.” با این حال ، مانند اکثر داروها ، ایبوپروفن نیز عوارض جانبی دارد.

ایبوپروفن یک داروی ضد التهاب غیر استروئیدی است که برای کنترل درد و همچنین تب استفاده می شود. ابوپروفن در صورت مصرف مناسب بی خطر است ، اما دوزهای منظم آن می تواند مشکلات سلامتی طولانی مدت ایجاد کند.

در زیر شما درباره آنچه در بدن شما با مصرف روزانه ایبوپروفن اتفاق می افتد بیشتر می آموزید.

ایبوپروفن می تواند درد و التهاب را کاهش دهد

ایبوپروفن با مهار پروستاگلاندین ، ​​ماده شیمیایی طبیعی که باعث درد و التهاب در بدن می شود ، عمل می کند. ایبوپروفن از نظر پاسخ خود به خودی دارو به عنوان امن ترین داروی ضد التهاب غیر استروئیدی قرار گرفته و مصرف آن از آسپرین آسانتر است. این به این دلیل است که دوز لازم برای کار کم است و بعید است باعث عوارض جانبی مانند تحریک معده شود.

ایبوپروفن ممکن است خطر حمله قلبی و سکته را افزایش دهد

برای داروهای ضد التهاب غیر استروئیدی مانند ایبوپروفن ، هشدارهایی وجود دارد که مصرف طولانی مدت آن ممکن است با افزایش خطر وقایع ترومبوتیک قلبی عروقی مانند حمله قلبی و سکته مغزی همراه باشد. مصرف کنندگان باید کمترین دوز دارو را برای تسکین درد مصرف کنند ، در اسرع وقت مصرف داروهای ضد التهاب غیر استروئیدی را متوقف کرده و در صورت نیاز به مصرف بیش از یک هفته با پزشک مشورت کنند. .. کردن

Eveprofen می تواند سردرد ایجاد کند

از قضا ، داروهایی که بسیاری از افراد برای تسکین سردرد استفاده می کنند ، در صورت مصرف زیاد ، باعث سردرد می شوند. با استفاده منظم از داروهای مسکن مانند ایبوپروفن برای تسکین سردرد ، قطع مصرف دارو می تواند باعث سردردهای مکرر شود.

ایبوپروفن ممکن است فشار خون را افزایش دهد

استفاده منظم از ایبوپروفن می تواند باعث افزایش اندکی فشار خون شود. طبق کلینیک می یورک ، فشار خون بالا اغلب بدون علامت است. با گذشت زمان و در صورت عدم درمان ، فشار خون بالا می تواند باعث مشکلات سلامتی ، از جمله بیماری های قلبی شود.

ایبوپروفن می تواند اثر سایر داروها را تغییر دهد

در صورت استفاده از هر دارو یا مکمل دیگری که حاوی ایبوپروفن است ، با پزشک خود صحبت کنید. ایبوپروفن می تواند با بسیاری از گیاهان و مکمل های بدون نسخه تعامل داشته باشد. هنگامی که در ترکیب با چندین داروی دیگر مصرف شود ، ممکن است مقدار ماده موثره در هر دارو افزایش یابد ، باعث کم و بیش عوارض جانبی و در نتیجه کاهش اثربخشی آن شود.

ایبوپروفن می تواند باعث ورم (تورم) شود

تورم پاها و بدن یکی از عوارض جدی مصرف روزانه داروهای ضد التهاب غیر استروئیدی است. این تورم در اثر مایع اضافی محبوس شده در بافتهای بدن ایجاد می شود. این یکی از رایج ترین عوارض جانبی مصرف داروی ضد التهاب غیر استروئیدی (NSAID) است و معمولاً با قطع دارو برطرف می شود.

ایبوپروفن می تواند مشکلات گوارشی ایجاد کند

مصرف منظم و روزانه ایبوپروفن به لایه محافظ معده آسیب می رساند که می تواند آسیب بیشتری ببیند. با گذشت زمان ، این وضعیت می تواند منجر به مشکلات جدی تری مانند التهاب دستگاه گوارش (التهاب معده) یا زخم معده و سوراخ شدن اندام شود که می تواند بسیار دردناک ، خونریزی دهنده و حتی تهدید کننده زندگی باشد. وجود دارد.

ایبوپروفن می تواند باعث آسیب کلیه شود

ایبوپروفن می تواند خطرناک باشد و نباید بیش از دوز توصیه شده مصرف شود. ایبوپروفن در صورت عدم مصرف صحیح ، می تواند به سلول های کلیه آسیب برساند. این آسیب می تواند برای بعضی از بیماران برگشت ناپذیر باشد و ممکن است به دیالیز طولانی مدت نیاز داشته باشد.

ایبوپروفن می تواند باعث آسیب کبدی شود

هر آنچه می خورید توسط کبد متابولیزه می شود. استفاده طولانی مدت از ایبوپروفن می تواند به سلولهای کبدی آسیب برساند. خوشبختانه کبد می تواند خود را بازسازی کند ، اما اگر آسیب ادامه یابد و دوباره عود کند ، در نهایت می تواند منجر به سیروز کبدی (التهاب و زخم شدید کبد) شود.

ایبوپروفن ممکن است خطر خونریزی را افزایش دهد

ایبوپروفن با مهار آنزیم سیکلواکسیژناز (COX) که در تجمع پلاکت ها نقش دارد و در کنترل خونریزی و هموستاز مهم است ، عمل می کند. مصرف روزانه و طولانی مدت ایبوپروفن ممکن است خطر خونریزی کنترل نشده را افزایش دهد. فراموش نکنید که در مورد داروهایی که هر روز مصرف می کنید به پزشک خود بگویید.

انتهای پیام


[ بازدید : 184 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ دوشنبه 15 دی 1399 ] [ 9:03 ] [ الیسا ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]