اطلاعات تخصصی در حوزه سئو

تازه ترین اطلاعات تخصصی در حوزه سئو را در این مجله خبری بیابید

۶ روایت موسیقایی از سردار سلیمانی


شعر سمفونیک “سرباز” با ابیاتی از علی محمد موداب ، با خوانندگی امیرحسین سامعی ، به رهبری ارکستر آرش امینی و آهنگساز آرماند مهربان سلیمانی منتشر شده است. به گزارش مجله زنده خبری ، آرش امینی رهبر ارکستر صدا و سیما که نقش اصلی شعر سمفونیک سرباز را بازی می کرد ، درباره شکل گیری …

۶ روایت موسیقایی از سردار سلیمانی https://livemag.ir/2021/01/۶-روایت-موسیقایی-از-سردار-سلیمانی/ https://livemag.ir/2021/01/۶-روایت-موسیقایی-از-سردار-سلیمانی/#respond مجله زنده خبری Fri, 01 Jan 2021 08:36:16 0000 فرهنگ و هنر https://livemag.ir/2021/01/۶-روایت-موسیقایی-از-سردار-سلیمانی/ شعر سمفونیک “سرباز” با ابیاتی از علی محمد موداب ، با خوانندگی امیرحسین سامعی ، به رهبری ارکستر آرش امینی و آهنگساز آرماند مهربان سلیمانی منتشر شده است. به گزارش مجله زنده خبری ، آرش امینی رهبر ارکستر صدا و سیما که نقش اصلی شعر سمفونیک سرباز را بازی می کرد ، درباره شکل گیری …

شعر سمفونیک “سرباز” با ابیاتی از علی محمد موداب ، با خوانندگی امیرحسین سامعی ، به رهبری ارکستر آرش امینی و آهنگساز آرماند مهربان سلیمانی منتشر شده است.

به گزارش مجله زنده خبری ، آرش امینی رهبر ارکستر صدا و سیما که نقش اصلی شعر سمفونیک سرباز را بازی می کرد ، درباره شکل گیری این اثر به وطن امروز گفت: “20 روز پیش ، وقتی که برای اولین بار نمره این کار را دیدم ، من به همکارانم گفتم که بر اساس این امتیاز ، بدون شک یک کار باشکوه و درخشان در زمینه موسیقی کلاسیک خواهد بود و خدا را شکر می کنم که نتیجه مطابق انتظار من به دست آمد.

وی ادامه داد: شعر سمفونیک نظامی شامل 6 قسمت است که هر قسمت داستانی از زندگی قهرمان ملی ، شهید کاظم سلیمانی را روایت می کند. “سرباز” ، “میهن” ، “مبارز” ، “پدر” ، “خدای متعال” و “فتح” 6 قسمت از این شعر سمفونیک است ، اما البته باید 2 نکته اصلی در مورد نامگذاری این قسمت ها ذکر کنم.

امینی در ادامه خاطرنشان کرد: قبل از هر چیز باید بگویم که این اسامی که به قسمت های مختلف شعر سمفونیک “سرباز” داده می شود از برداشت های شخصی من از همزمانی قطعات با حال و هوای قسمت هایی از زندگی شهید کاظم سلیمانی گرفته شده است. نکته دوم اینکه من به مخاطبان این اثر توصیه می کنم بدون توجه به عنوان این آثار ، بدون هیچ پیش شرط ذهنی این آثار را بشنوند و هر مخاطب با توجه به سطح دانش شهید کاظم سلیمانی ، باید این آثار را بشنود و خود را بسازد. جو قهرمان این اثر. روزهای مردم ایران را تجربه کنید.

وی در مورد تهیه کنندگان این شعر سمفونیک گفت: “این اثر فاخر با همکاری سه نهاد مهم موسیقی در کشور خلق شده است و با توجه به اینکه م institutionsسسات فرهنگی معمولاً فعالیت های موازی را به محض انجام یک اثر باشکوه در توصیف یکی از قهرمانان ملی با همکاری سه نهاد موسیقی اصلی کشور خلق شده است ، این یک رویداد عالی است و ارزش این همکاری دو چندان می شود ، وقتی می دانیم هرکسی که در خلق این اثر نقش داشته است ، تمام تلاش خود را برای تولید انجام داده است یک کار استثنایی بدون کوچکترین ایگو.

این خواننده درباره فضای نوازندگان جوان ارکستر صدا و سیما برای ضبط کار ویژه حاج قاسم گفت: “به راحتی می توانم بگویم که در تمام مراحل مربوط به ضبط ، همدلی و همکاری عجیبی از نوازندگان جوان را شاهد بوده ام. ارکستر این امر منجر شد و اکثر آنها از ما خواستند که برای هر آهنگ بیشتر ضبط کنیم تا در نهایت بهترین نتیجه را بگیریم و این شور بدون شک از عشق به میهن و قهرمان محبوب کشور ناشی می شود.

وی در پایان گفت: قطعاً تمام مراحل تولید شعر سمفونیک سرباز برای من تجربه فراموش نشدنی خواهد بود و آنچه من و همکارانم انجام داده ایم حتی یک هزارم تلاش سردار سلیمانی نیست و ما سعی کرده ایم بیایید کمی به حاج قاسم ادای احترام کنیم. “

از “نگین سلیمان” تا “سرباز”

علی محمد مadدب ، شاعر شعر سمفونیک سرباز ، ابتدا در مورد شهید سلیمانی گفت: شهید سلیمانی یک شهید عشق است که برای حفظ حق زندگی مردم در میدان های سخت وارد میدان جنگ شد.

وی ادامه داد: از روزی که خبر شهادت حاج قاسم را شنیدم ، مشتاق تولید اثری برای وی بودم و در روزهای آغازین شهادت وی ، ترانه “نگین سلیمان” با آهنگی از بنده و بهرام پاییز خوانده شد. کشور. و مورد استقبال قرار گرفت.

وی افزود: من بسیار خوشحالم كه در بزرگترین پروژه موسیقی كه به شهید كاسم سلیمانی اختصاص داشتم نقشی كوچك بازی كردم و امیدوارم كه این روند ادامه داشته باشد زیرا ناگفته های زیادی درباره سردار دله وجود دارد كه می توانیم سالها برای ساختن آنها از آنها استفاده كنیم. رو به جلو. ” از این هنر استفاده کنید.

وی با ابراز خرسندی از مشارکت در این پروژه گفت: روزی موفق شدم بخشی از شعر سمفونیک سرباز را ضبط کنم و دیدم اعضای ارکستر در تولید این اثر ارزشمند در روزهای تاجگذاری چقدر با اشتیاق و انگیزه بودند. خوب ، امروز از دیدن رونمایی از اثری درباره سردار سلیمانی بسیار خوشحالم.

مودب در مورد شرایط تولید این سمفونی گفت: من شاهد همکاری خوب و غیرمنتظره ای از همه هنرمندان حاضر در این پروژه بودم و به معنای واقعی کلمه همه با همدلی و اتحاد یک اثر باشکوه در توصیف حاج قاسم داشتند. شهید در زندگی خود باعث وحدت ملت شده است و پس از شهادت همدلی را برانگیخته است.

سرانجام ، وی گفت: “از روز اول که نوشتن متن این سمفونی را شروع کردم ، تمام تلاشم را کردم تا به بهترین نتیجه ممکن برسم ، و البته همراه با این تلاش ، دعا کردم که بتوانم بنویسم شعر قابل قبولی برای شهید شرمنده. ‘ نشوم با توجه به کار تولید شده ، باید بگویم که خدا را شکر می کنم که تاکنون نقدهای خوبی از مردم فرهنگ و مخاطب دریافت کرده ایم و امیدوارم که تولید سمفونی سمفونیک شعر آغاز یک تولید باشکوه در توصیف سرلشکر کاظم سلیمانی باشد.

انتهای پیام

https://livemag.ir/2021/01/۶-روایت-موسیقایی-از-سردار-سلیمانی/feed/ 0


[ بازدید : 184 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ سه شنبه 16 دی 1399 ] [ 11:19 ] [ الیسا ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]