اطلاعات تخصصی در حوزه سئو

تازه ترین اطلاعات تخصصی در حوزه سئو را در این مجله خبری بیابید

چاپ لیوان کاغذی ساحل جنوب


چاپ لیوان کاغذی یکی از صنعت های مدرن در کشور ما به حساب می آید که روز به روز بر تعداد طرفداران آن افزوده می شود. چاپ لیوان کاغذی در انواع مختلفی انجام می شود و در بخشی های زیادی به کار گرفته می شود. امروزه صنعت چاپ لیوان کاغذی پیشرفت زیادی کرده و آمار …

چاپ لیوان کاغذی ساحل جنوب https://online-mag.ir/2021/01/چاپ-لیوان-کاغذی-ساحل-جنوب/ مجله آنلاین Wed, 13 Jan 2021 21:49:54 0000 مجله همگانی https://online-mag.ir/?p=4225 چاپ لیوان کاغذی یکی از صنعت های مدرن در کشور ما به حساب می آید که روز به روز بر تعداد طرفداران آن افزوده می شود. چاپ لیوان کاغذی در انواع مختلفی انجام می شود و در بخشی های زیادی به کار گرفته می شود. امروزه صنعت چاپ لیوان کاغذی پیشرفت زیادی کرده و آمار …

چاپ لیوان کاغذی یکی از صنعت های مدرن در کشور ما به حساب می آید که روز به روز بر تعداد طرفداران آن افزوده می شود. چاپ لیوان کاغذی در انواع مختلفی انجام می شود و در بخشی های زیادی به کار گرفته می شود. امروزه صنعت چاپ لیوان کاغذی پیشرفت زیادی کرده و آمار مصرف کنندگان آن در حال افزایش است. در ادامه ی این مطلب به ارائه ی اطلاعاتی درباره چاپ لیوان کاغذی و فواید آن می پردازیم.

تاریخچه ای از چاپ لیوان کاغذی 

در ویکی پدیا انگلیسی آمده که چاپ لیوان کاغذی در ابتدا با استفاده از بلوک های لاستیکی نصب شده بر روی استوانه ها، با یک استوانه متفاوت برای هر رنگ انجام می شده است. ثبت در بین رنگ های مختلف بسیار دشوار بود، اما بعداً صفحات فلکسوگرافی در دسترس قرار گرفتند و با استفاده از سیستم های نصب، ثبت در بین رنگ ها آسان تر شد و امکان طرح های پیچیده تری فراهم شد. چاپ فلکسوگرافی برای طولانی مدت ایده آل شده است و تولیدکنندگان معمولاً هنگام تولید بیش از یک میلیون لیوان از این روش استفاده می کنند.

چاپ لیوان کاغذی

امروزه  با گذشتن از عصر صنعتی و توجه به محیط زیست، کشورهای مختلف فعالیت های زیادی در راستای حفاظت از محیط زندگی انسان انجام می دهند. چاپ لیوان کاغذی به جای ظروف پلاستیکی تجدید ناپذیر نیز یکی از هزاران فعالیتی است که در راستای طبیعت دوستی انجام می شود. جالب است بدانید یکی دیگر از دلایلی که افراد زیادی ظروف کاغذی را به ظروف پلاستیکی ترجیح می دهند، نگرانی آن ها از سرطان زا بودن و واکنش های شیمیایی ظروف پلاستیکی نسبت به حرارت است.

چاپ انواع لیوان کاغذی از نظر سایز

امروزه لیوان های کاغذی در انواع متفاوتی به درخواست مشتریان تولید می شوند. چاپ لیوان کاغذی ۹۰ سی سی، چاپ لیوان کاغذی ۱۱۰ سی سی ،چاپ لیوان کاغذی ۱۲۰ سی سی، چاپ لیوان کاغذی ۲۰۰ سی سی، چاپ لیوان کاغذی ۳۶۰ سی سی نمونه هایی از انواع چاپ لیوان کاغذی هستند.

چاپ لیوان ۹۰ سی سی

چاپ لیوان کاغذی ۹۰ سی سی که کوچک ترین سایز از محصولات چاپ لیوان کاغذی ساحل جنوب می باشد. لیوان ۹۰ سی سی به لیوان تستر، لیوان شات و لیوان قهوه نیز مشهور می باشد.

چاپ لیوان ۱۱۰ سی سی

لیوان ۱۱۰ سی سی بیشترین کاربرد را برای صرف قهوه در کافی شاپ ها، بستنی فروشی ها و چایخانه ها برای نوشیدن چای دارد.

چاپ لیوان ۱۲۰ سی سی

لیوان ۱۲۰ سی سی در دو نوع کلی در بازار در حال تولید می باشد. لیوان ۱۲۰ سی سی کف کوچک و لیوان ۱۲۰ سی سی کف بزرگ، هرکدام از این محصولات در موقعیتی مشخص قابل استفاده هستند.

منبع : https://sj-cup.ir/printing-paper-cup/


[ بازدید : 179 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ دوشنبه 29 دی 1399 ] [ 4:57 ] [ الیسا ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]