اطلاعات تخصصی در حوزه سئو

تازه ترین اطلاعات تخصصی در حوزه سئو را در این مجله خبری بیابید

هزینه کردن در زمینه فرهنگ اسلامی منطقی است


مجله آنلاین / فارس پیشگامان قرآن در کشور معتقدند که ما باید در یک فرهنگ غنی اسلامی و قرآنی سرمایه گذاری کنیم و نمی توانیم بحث کنیم و می توانیم علیه آن اقدام کنیم. مطمئناً صرف این راه بسیار منطقی است. محمود روتوفی نیا روز دوشنبه ، 20 ژانویه ، به خبرنگاران درباره اهمیت سرمایه …

هزینه کردن در زمینه فرهنگ اسلامی منطقی است https://online-mag.ir/2021/01/هزینه-کردن-در-زمینه-فرهنگ-اسلامی-منطقی/ مجله آنلاین Mon, 18 Jan 2021 07:38:14 0000 مجله هنری و فرهنگ https://online-mag.ir/2021/01/هزینه-کردن-در-زمینه-فرهنگ-اسلامی-منطقی/ مجله آنلاین / فارس پیشگامان قرآن در کشور معتقدند که ما باید در یک فرهنگ غنی اسلامی و قرآنی سرمایه گذاری کنیم و نمی توانیم بحث کنیم و می توانیم علیه آن اقدام کنیم. مطمئناً صرف این راه بسیار منطقی است. محمود روتوفی نیا روز دوشنبه ، 20 ژانویه ، به خبرنگاران درباره اهمیت سرمایه …

مجله آنلاین / فارس پیشگامان قرآن در کشور معتقدند که ما باید در یک فرهنگ غنی اسلامی و قرآنی سرمایه گذاری کنیم و نمی توانیم بحث کنیم و می توانیم علیه آن اقدام کنیم. مطمئناً صرف این راه بسیار منطقی است.

محمود روتوفی نیا روز دوشنبه ، 20 ژانویه ، به خبرنگاران درباره اهمیت سرمایه گذاری و توجه به فعالیت های قرآن گفت: “خدا خودش را نگهبان قرآن قرار داد.

“با مطالعه شعر قرآن و متون اپیدمیولوژیک ، از جمله سنت اسلامی ، حدیث ، تاریخ ، حوزه قضایی ، الهیات و غیره ، مسلمانان مانند دشمنان خود برای پرداختن به این مهم مقدس هستند. شما قرآن را حفظ و محافظت خواهید کرد. “وارد شوید و تمام مشکلات او را از قرآن ببینید. مسلمانان باید آگاه باشند که صهیونیسم جهانی ، بزرگترین دشمن مسلمان ، می گوید اگر می خواهند هویت آنها را بدزدند ، باید قرآن را از آنها جدا کنند. نه

روتوفینیا تأکید کرد که “همانطور که باید از مرز ملی دفاع کنیم ، به دلیل مرز بین قرآن و ایدئولوژی ملی باید برای این دفاع مقابله کنیم.”

وی مفهوم هزینه های فعالیت های قرآن را توضیح داد و گفت: “خرج قرآن در جامعه باید متداول باشد. یعنی من یک مسلمان مومن ، یک قوم قرآن و این دولت اسلامی است که قرار است مرزهای بین جامعه مسلمانان و ایدئولوژی را حفظ کند. “و به دلیل دانش مسلمانان ، هر یک از ما این تعهد را برای محافظت و محافظت از قرآن انجام می دهیم. شما باید نقش خود را بازی کنید تا.

روتو نیا تأکید کرد که همانطور که باید برای توسعه و گسترش اقتصادی و فناوری هزینه کنیم ، باید برای حفاظت از قرآن در جامعه اسلامی هزینه کنیم. “توسعه مسائل فرهنگی و اجتماعی متعلق به ایران اسلامی نیاز به پول و فرهنگ دارد. از قرآن کریم که منبع اصلی دین به ویژه فرهنگ دینی مسلمانان است نیز باید استفاده شود.

پیشگامان قرآن در این کشور ادامه دادند: آیا ممکن است کسی بر هویت فرهنگی خود پافشاری کند ، اما در مقابل آن تنبل بنشیند و بگوید خدا آن را عنایت می کند؟ قرآن کریم یکی از مهمترین عناصر فرهنگی جمهوری اسلامی برای استقرار تمدن جدید اسلامی در جهان که جمهوری اسلامی دانشمند است ، است.

لطف نیا با اشاره به وضعیت تخصیص بودجه قرآنی در دولت های مختلف اظهار داشت: آنچه در بحث بودجه قرآنی هم در دولت های سابق و هم در دولت فعلی اتفاق افتاد و مقامات این بودجه ها را تا حد ممکن تهیه کرده اند. آنچه ما سعی در کاهش آن داریم منطقی و منطقی نیست “. این نشان دهنده بی احتیاطی و ناآگاهی برنامه ریز بودجه است. کنگره و دولت ها باید به اصول اصلی اسلام مراجعه کرده و به این موضوع توجه ویژه داشته باشند.

انتهای پیام


[ بازدید : 207 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ چهارشنبه 1 بهمن 1399 ] [ 0:29 ] [ الیسا ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]