اطلاعات تخصصی در حوزه سئو

تازه ترین اطلاعات تخصصی در حوزه سئو را در این مجله خبری بیابید

بازاریابی سنتی – مقدمه ای بر بازاریابی آفلاین – قسمت 1


بازاریابی سنتی – مقدمه ای بر بازاریابی آفلاین – قسمت 1

هنر بازاریابی به عنوان یک کل بازاریابی فرآیند شناسایی محصولات یا خدماتی است که ممکن است مشتریان خاصی را به خود جلب کند و سپس تصمیم می گیرد که از کدام استراتژی برای ارتقا them آنها استفاده شود. این اقدام مشترک با هدف ایجاد ارزش مشتری و ایجاد روابط قوی با مشتریان به منظور جلب …

بازاریابی سنتی – مقدمه ای بر بازاریابی آفلاین – قسمت 1 https://hillbilly.ir/بازاریابی-سنتی-مقدمه-ای-بر-بازاریابی-آ/ https://hillbilly.ir/بازاریابی-سنتی-مقدمه-ای-بر-بازاریابی-آ/#respond مشاور سئو و طراحی سایت Sun, 03 Jan 2021 10:22:16 0000 طراحی و سئو وب سایت internet marketing vs offline marketing https://hillbilly.ir/بازاریابی-سنتی-مقدمه-ای-بر-بازاریابی-آ/

بازاریابی سنتی – مقدمه ای بر بازاریابی آفلاین – قسمت 1

هنر بازاریابی به عنوان یک کل بازاریابی فرآیند شناسایی محصولات یا خدماتی است که ممکن است مشتریان خاصی را به خود جلب کند و سپس تصمیم می گیرد که از کدام استراتژی برای ارتقا them آنها استفاده شود. این اقدام مشترک با هدف ایجاد ارزش مشتری و ایجاد روابط قوی با مشتریان به منظور جلب …

بازاریابی سنتی – مقدمه ای بر بازاریابی آفلاین – قسمت 1

هنر بازاریابی به عنوان یک کل

بازاریابی فرآیند شناسایی محصولات یا خدماتی است که ممکن است مشتریان خاصی را به خود جلب کند و سپس تصمیم می گیرد که از کدام استراتژی برای ارتقا them آنها استفاده شود. این اقدام مشترک با هدف ایجاد ارزش مشتری و ایجاد روابط قوی با مشتریان به منظور جلب اعتماد و شناخت در تجارت صورت می گیرد. هدف اصلی بازاریابی “جذب” مخاطبان خاص یا افراد علاقه مند و خواهان محصول یا خدماتی است که شما ارائه می دهید. سپس این امر منجر به هدف اصلی هر کسب و کاری می شود که در نهایت دستیابی به فروش یا به عبارت دیگر “فروش” باشد.

ضمن مراجعه به مشتریان ، می توان گفت که آنها کانون اصلی فعالیت های بازاریابی هستند. انجام این سه کار اصلی همیشه مهم است:

  • مشتری را شناسایی کنید
  • مشتری را حفظ کنید
  • مشتری را راضی کنید
  • با در نظر گرفتن این عوامل کلیدی و تأثیر تبلیغات بر موفقیت یا شکست احتمالی هر کسب و کار ، درست است که بگوییم بازاریابی به طور کلی یکی از مهمترین قسمتهای دنیای تجارت است.

    بازاریابی سنتی

    از بازاریابی سنتی به عنوان “بازاریابی آفلاین” نیز یاد می شود. اصطلاح سنتی به معنای ساده “انتقال” چیزی مانند عقاید ، آداب و رسوم یا اعمال است. بنابراین وقتی به بازاریابی سنتی فکر می کنید ، باید درک کنید که این روش از تکنیک ها و استراتژی هایی تشکیل شده است که برای مدت زمان طولانی مورد استفاده قرار گرفته اند. علاوه بر این ، شما می توانید اصطلاح نسبی ، “بازاریابی آفلاین” را به عنوان هر روش یا رسانه تبلیغاتی که شامل اینترنت نباشد ، تصور کنید.

    بازاریابی سنتی به طور عمده بر روی شرکت و محصول متمرکز است ، همانطور که بازاریابی اینترنتی بر مشتری و علایق وی متمرکز است. بنابراین ، اساساً ، شما برای گسترش تجارت خود از بازاریابی سنتی استفاده خواهید کرد و سعی در توزیع محصول خود از طریق سه سطح جغرافیایی اصلی (محلی ، منطقه ای و ملی) و در نهایت در سراسر جهان دارید. به نظر می رسد که تمرکز کمتری روی مشتری واقعی و نیازهای او خواهد بود ، اگرچه ممکن است برخی با این منطق مخالف باشند.

    چهار Ps

    جروم مک کارتی پس از گسترش اصطلاح در اوایل دهه 1960 ، چهار عنصر Ps را ایجاد کرد که به آن “مخلوط بازاریابی” نیز گفته می شود. چهار عنصر چهار م componentsلفه اساسی بازاریابی است. این شامل موارد زیر است:

    1 محصول همه تجارت حول یک محصول یا خدمات می چرخد. ابتدا باید یک محصول یا خدمات بی نظیر و با کیفیت ارائه دهید که قصد فروش آن را دارید. در اینجا جنبه های دیگر وجود دارد:

    • نام تجاری
    • هدف
    • سبک
    • ایمنی
    • بسته بندی
    • حمایت
    • ضمانت

    2 قیمت دوم ، شما باید ارزش قیمت رقبا را بررسی کنید (در صورت وجود) ، سپس هزینه محصول یا خدمات خود را با نرخ مناسب تعیین کنید و بازدهی بالایی برای شما خواهد داشت. موارد دیگری که باید در نظر گرفت عبارتند از:

    • تخفیف
    • انواع پرداخت ها
    • قیمت گذاری فصلی

    3 محل سوم ، شما باید تصمیم بگیرید که چگونه محصول خود را به مشتریان توزیع کنید یا خدمات خود را در کجا ارائه دهید. تصمیمات بیشتری که باید گرفته شود عبارتند از:

    • بازار را بپوشانید
    • مدیریت موجودی
    • ذخیره سازی
    • مراکز توزیع
    • پردازش درخواست
    • حمل و نقل

    4 عملکردی را ارتقا دهید سرانجام ، بخش بازاریابی و کمپین وارد عمل می شود. شما باید تعیین کنید که به چه کسانی بازاریابی خواهید کرد و از چه روش ها و استراتژی های تبلیغاتی برای به دست آوردن چشم اندازهای بالقوه استفاده خواهید کرد. این مهمترین قسمت از ترکیب بازاریابی است و می تواند یک تجارت را ایجاد کند یا آن را تبدیل کند. موارد دیگری که باید در نظر گرفت عبارتند از:

    • قدرت انسان
    • شهرت رسانه ای
    • بودجه بازاریابی

    قبل از اینکه به فکر شروع هر کارزاری برای محصول یا خدمات خود باشید ، باید چهار عنصر آمیخته بازاریابی را تکمیل کرده و مورد بررسی قرار دهید.

    آیا بازاریابی سنتی به آرامی از بین می رود؟

    بازاریابی سنتی به یک مورد گمشده در دنیای تجارت تبدیل شده است. در حال حاضر بسیاری از افراد تجارت خود را به صورت آنلاین انجام می دهند زیرا تعداد کاربران اینترنت هر ساله به طور تصاعدی افزایش می یابد. برای اینکه بینشی سریع به شما بدهم ، در حال حاضر بیش از یک میلیارد نفر از اینترنت استفاده می کنند. منظورم این است که چگونه بازار آفلاین حتی می تواند با آن رقابت کند؟ اما صرف ظهور یک انقلاب جدید به این معنی نیست که روش های قدیمی دیگر مثر نیستند. بازاریابی سنتی در صورت استفاده صحیح هنوز هم می تواند مشتری های زیادی تولید کند و سود کلانی به همراه داشته باشد. بنابراین فکر نکنید که فقط باید تجارت خود را به صورت آنلاین انجام دهید. ایده این است که هر دو روش سنتی آنلاین را در نظر بگیرید تا حداکثر نتیجه را ببینید.

    چیز هایی برای به یاد آوردن

    نکات اساسی که باید در نظر گرفت این است که برای رسیدن به موفقیت در دنیای تجارت ، شما همیشه باید سه عامل اصلی را برای شناسایی ، حفظ و رضایت مشتری انجام دهید و باید چهار عنصر آمیخته بازاریابی را به طور مداوم انجام دهید. هرچه به طور موثرتری این دو کار را انجام دهید سود بیشتری از تجارت خود کسب خواهید کرد.

    درباره نویسنده

    https://hillbilly.ir/بازاریابی-سنتی-مقدمه-ای-بر-بازاریابی-آ/feed/ 0


    [ بازدید : 189 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
    ]

    [ دوشنبه 6 بهمن 1399 ] [ 0:01 ] [ الیسا ]

    [ ]

    نام :
    ایمیل :
    آدرس وب سایت :
    متن :
    :) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
    کد امنیتی : ریست تصویر
    ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
    بستن تبلیغات [X]