اطلاعات تخصصی در حوزه سئو

تازه ترین اطلاعات تخصصی در حوزه سئو را در این مجله خبری بیابید

چگونه می توانم در مورد کسب و کار کوچک خود سریعاً صحبت کنم؟


چگونه می توانم در مورد کسب و کار کوچک خود سریعاً صحبت کنم؟

بهترین راه برای تبلیغات تجاری خود چیست؟ شما به عنوان یک کارآفرین ، می خواهید محصول ، خدمات یا ایده تجاری شما در اسرع وقت به بازار هدف شما برسد. سریعترین راه برای بازاریابی استفاده از اینترنت است. بازاریابی اینترنتی سریعتر از کمپین های بازاریابی سنتی به افراد بیشتری در سراسر جهان می رسد. به …

چگونه می توانم در مورد کسب و کار کوچک خود سریعاً صحبت کنم؟ https://hillbilly.ir/چگونه-می-توانم-در-مورد-کسب-و-کار-کوچک-خو/ https://hillbilly.ir/چگونه-می-توانم-در-مورد-کسب-و-کار-کوچک-خو/#respond مشاور سئو و طراحی سایت Mon, 28 Dec 2020 05:10:10 0000 طراحی و سئو وب سایت internet marketing vs traditional marketing https://hillbilly.ir/چگونه-می-توانم-در-مورد-کسب-و-کار-کوچک-خو/

چگونه می توانم در مورد کسب و کار کوچک خود سریعاً صحبت کنم؟

بهترین راه برای تبلیغات تجاری خود چیست؟ شما به عنوان یک کارآفرین ، می خواهید محصول ، خدمات یا ایده تجاری شما در اسرع وقت به بازار هدف شما برسد. سریعترین راه برای بازاریابی استفاده از اینترنت است. بازاریابی اینترنتی سریعتر از کمپین های بازاریابی سنتی به افراد بیشتری در سراسر جهان می رسد. به …

چگونه می توانم در مورد کسب و کار کوچک خود سریعاً صحبت کنم؟

بهترین راه برای تبلیغات تجاری خود چیست؟ شما به عنوان یک کارآفرین ، می خواهید محصول ، خدمات یا ایده تجاری شما در اسرع وقت به بازار هدف شما برسد.

سریعترین راه برای بازاریابی استفاده از اینترنت است. بازاریابی اینترنتی سریعتر از کمپین های بازاریابی سنتی به افراد بیشتری در سراسر جهان می رسد. به عنوان یک صاحب مشاغل ، می توانید از بین استراتژی های بازاریابی پولی یا رایگان متناسب با بودجه خود انتخاب کنید. برای به دست آوردن اطلاعات در مورد مشاغل خود ، اجرای برخی یا همه این اقدامات بازاریابی اینترنتی را در نظر بگیرید:

1. سایت خود را با بهینه سازی موتور جستجو پیدا کنید

– وب سایت مشاغل خود را با جستجوگرها و فهرست های وب در اولین صفحات لیست موتورهای جستجو قرار دهید.

وب سایت خود را فهرست بندی کنید تا به راحتی توسط موتورهای جستجو پیدا شود. جهت نمایه سازی صحیح وب سایت خود ، ناوبری متن و نقشه سایت را در آن بگنجانید.

– محتوای مفید ایجاد کنید. مردم برای جستجوی اطلاعات در اینترنت جستجو می کنند. آن را به آنها مطالب آموزنده و مرتبط بدهید.

– ایجاد لینک از وب سایت خود به وب سایت های دیگر. محتوای عالی اتصال را تشویق می کند. به انجمن های خبره و کاربر آنلاین مانند انجمن ها و تابلوهای بحث و گفتگو بپیوندید.

– بهینه سازی هر صفحه وب. هر صفحه باید دارای یک URL مربوطه و متا تگ های مناسب باشد. اگر تصاویری در صفحه وجود دارد ، از برچسب زدن Alt استفاده کنید و ویژگی های متن توصیفی را تایپ کنید. از برچسب ها و عنوان های عنوان (h1 ، h2 ، h3) استفاده کنید که صفحه را به درستی توصیف می کند. همه این روشهای جستجوگرها در رتبه بندی موتورهای جستجو در نظر گرفته شده است.

2. یک وبلاگ تجاری بسازید

وب سایت خود را با یک وبلاگ که به طور مرتب در مورد کسب و کار ، محصولات و خدمات شما به روزرسانی می کند ، اضافه کنید.

به وبلاگ و وب سایت خود پیوند دهید تا مخاطبان بیشتری از کسب و کار خود را پوشش دهید.

مطالب جالبی مانند مقالات اخبار ، اخبار ، رویدادهای روز ، روندها و مطالعات در وبلاگ خود ارسال کنید. همچنین می توانید با کارشناسان دیدار کرده و از وبلاگ نویسان مهمان دعوت کنید تا برای وبلاگ خود بنویسند.

– پوشش وبلاگ خود را از طریق شبکه های اجتماعی گسترش دهید. هر پست وبلاگ را به سیستم عامل های رسانه های اجتماعی که به آنها پیوسته اید پیوند دهید ، مانند LinkedIn ، Facebook ، Twitter و غیره پیوندهای مشترک را در اختیار داشته باشید تا به خوانندگان وبلاگ اجازه دهید پست های شما را در سایت های رسانه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارند. اشتراک خدمات از جمله Addthis.com امکان به اشتراک گذاری لینک را فراهم می کند.

فرم ثبت نام ایمیل را در وبلاگ خود قرار دهید تا آدرس ایمیل را برای خوانندگان خود جمع آوری کنید. سپس می توانید این آدرس ها را در کمپین های بازاریابی ایمیل خود بگنجانید.

3. پیام را از طریق ایمیل دریافت کنید

با هر ایمیلی که ارسال می کنید ، نشان تجاری ، آرم شرکت یا امضای ایمیل خود را وارد کنید. همچنین می توانید پیوندهای نمایه رسانه های اجتماعی خود را قرار دهید. مشخصات و مشخصات خود را ارائه دهید.

یک طرح ایمیل با کیفیت خوب ایجاد کنید که هر وقت پیام خود را ارسال می کنید از آن استفاده کنید. این طراحی باید شامل هویت برند شما و پیوندهای شبکه های اجتماعی باشد. ظاهر ، رنگ ، فونت و گرافیک را با دقت انتخاب کنید تا با مارک تجاری و علاقه مشترکان مطابقت داشته باشد.

از کمپین های رسانه های اجتماعی برای افزایش اشتراک ایمیل خود استفاده کنید. به عنوان مثال ، ویژگی اشتراک ایمیل خود را با هر خبرنامه رایگان که در توییتر ارسال می کنید یا با هر تبلیغ در صفحه طرفداران Facebook خود قرار دهید.

4. ایجاد روابط تجاری در LinkedIn

برای برقراری ارتباط با سایر متخصصان تجارت و به اشتراک گذاشتن اطلاعات و ایده های ارزشمند ، نمایه تجاری خود را در LinkedIn ایجاد کنید. برای جذب مشتری بیشترین اطلاعات مربوط به تجارت خود را در نمایه خود قرار دهید.

گروه های مرتبط با صنعت یا صنعت خود را ایجاد یا به آنها بپیوندید. این باعث می شود بیشتر در معرض تجارت خود باشید و اطلاعاتی در مورد روندها ، مشتریان و سایر محصولات اعضای گروه در اختیار شما قرار می دهد.

برای پخش خودکار RSS برای وبلاگ خود از بخش News در LinkedIn استفاده کنید. این اجازه می دهد تا مخاطبین LinkedIn شما برای وبلاگ شما قابل مشاهده باشند.

با استفاده از موتور جستجوی LinkedIn و ابزارهای جستجو ، فرصت های جدید شغلی را کشف کنید.

5. طرفداران درگیر صفحه فیس بوک

با ایجاد صفحه فن برای کسب و کار خود از پایگاه داده کاربران بزرگ فیس بوک بهره مند شوید. اطلاعات بی نظیر و مفیدی را در صفحه طرفداران خود قرار دهید.

با به اشتراک گذاری لینک صفحه با سایر سایت های رسانه های اجتماعی و از طریق ایمیل ، صفحه فن خود را ارتقا دهید.

– با نوشتن مرتباً روی دیوار صفحه فن خود ، محتوای جدیدی در صفحه فن خود قرار دهید. خوراک RSS را از وبلاگ خود تنظیم کنید تا هر زمان وبلاگ شما به روز شد ، به طور خودکار محتوا را به صفحه خود تحویل دهید.

با راه اندازی فرم اشتراک ایمیل در صفحه فن ، از اشتراکات ایمیل تشویق کنید.

به گروه های صنعت بپیوندید یا صفحات صنعت را دوست دارید. پست های این گروه ها را در صفحه طرفداران خود به اشتراک بگذارید. به طور فعال در مورد پست ها نظر دهید

تبلیغات تجاری خود را در صفحه طرفداران خود ارسال کنید. این طرفداران را ترغیب می کند صفحه شما را با دوستانشان به اشتراک بگذارند.

6. تجارت خود را در توییتر راه اندازی کنید

نمایه خود را در توییتر ایجاد کنید ، اطمینان حاصل کنید که اطلاعات کاملی در مورد کسب و کار شما در آن موجود است.

– افرادی را که می شناسید در توییتر با استفاده از موتور جستجوی توییتر یا استفاده از مخاطبین ایمیل خود دنبال کنید.

برای درگیر کردن پیروان خود ، مرتباً و با لحنی گفتگوی توییت کنید.

وبلاگ خود را با استفاده از ابزارهایی مانند HootSuite یا Twitterfeed به حساب توییتر خود متصل کنید تا هرگونه به روزرسانی وبلاگ خود را به صورت خودکار توییت کنید.

شرکت خود را با استفاده از موتور جستجوی توییتر پیدا کنید و بفهمید چه کسی در مورد تجارت یا محصولات شما صحبت می کند. به توییت های مربوط به کار خود پاسخ دهید و از آن توییت ها برای مراجعه به شما تشکر کنید.

– پیروان توییتر خود را توسط گروه ها سازماندهی کنید. برای مشاهده موضوعات هر گروه ، روی آنها کلیک کنید. اگر می توانید به مکالمات بپیوندید.

7. تبلیغات با پرداخت به ازای هر کلیک (PPC)

موتورهای مختلف جستجوی PPC را جستجو کرده و یکی از آنها را برای خود انتخاب کنید. انتخاب شما می تواند براساس هزینه های در نظر گرفته شده یا سطح برنامه ریزی شده برای مشارکت در مدیریت کمپین PPC باشد.

کلمات کلیدی مرتبط با کمپین PPC خود را انتخاب کنید. این کلمات کلیدی می تواند از طریق کمپین های بازاریابی یا اصطلاحات جستجوی شما که بازدید کنندگان برای یافتن وب سایت شما استفاده می کنند ، باشد. شبکه های اجتماعی خود را مرور کرده و نحوه مراجعه مشتریان ، طرفداران و پیروان به محصول یا وب سایت شما را مطالعه کنید. نحوه مراجعه آنها به شما می تواند کلمات کلیدی مربوط به تبلیغ PPC شما باشد.

پیشنهادات جذاب تجاری را از جمله تخفیف قیمت ، ارسال رایگان یا تبلیغات مشابه دیگر در کپی آگهی خود بگنجانید.

هنگام اجرای کمپین های تبلیغاتی ، کلمات کلیدی مختلفی را آزمایش کنید تا ببینید کدام یک بیشترین مزایای عملکرد را دارد. برای نظارت بر عملکرد کلمات کلیدی خود از ابزارهای ردیابی پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) مانند نمره کیفیت Google AdWords استفاده کنید.

بهینه سازی صفحات فرود وب سایت خود. تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) که به کلمات کلیدی شما متکی هستند باید به URL مناسب برای صفحه اصلی وب سایت شما پیوند دهند. اگر تبلیغات شما مطابقت ندارد ، صفحات فرود را مرور کنید.

از کلمات کلیدی منفی در تبلیغ خود استفاده کنید تا کاربران هدف را که با استراتژی بازاریابی شما مطابقت ندارند ، حذف کنید. به عنوان مثال ، در صورت جستجوی محصولات رایگان و اینکه کمپین شما هدایای رایگان ارائه نمی دهد ، می توان از کلمه کلیدی منفی “رایگان” برای جلوگیری از دیدن تبلیغات شما استفاده کرد.

بازاریابی اینترنتی سریعتر از بازاریابی سنتی حرکت می کند ، اما اصول ارتباط خوب و تعامل با مشتری همچنان مهم است. برای اینکه فرصت ها را از دست ندهید ، لیست چک را دنبال کنید و روی کارهایی که باید انجام دهید کار کنید تا به کسب و کار خود کمک کنید.

https://hillbilly.ir/چگونه-می-توانم-در-مورد-کسب-و-کار-کوچک-خو/feed/ 0


[ بازدید : 191 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ دوشنبه 6 بهمن 1399 ] [ 6:41 ] [ الیسا ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]