اطلاعات تخصصی در حوزه سئو

تازه ترین اطلاعات تخصصی در حوزه سئو را در این مجله خبری بیابید

پیگیری وضعیت سلامتی علی انصاریان در «طبیب»


“طبیب” که هر روز به پزشک و متخصص مراجعه می کند و به متخصص مراجعه می کند ، امروز (شنبه ، 4 فوریه) برای بررسی درمان درد زانوها و شانه ها به یک متخصص ارتوپدی مراجعه می کند.در قسمت دوم ، این برنامه از متخصصان پزشکی ایرانی استقبال می کند و به موضوع تشخیص مزاج …

پیگیری وضعیت سلامتی علی انصاریان در «طبیب» https://online-mag.ir/2021/01/پیگیری-وضعیت-سلامتی-علی-انصاریان-در-ط/ مجله آنلاین Sat, 30 Jan 2021 07:52:15 0000 مجله هنری و فرهنگ https://online-mag.ir/2021/01/پیگیری-وضعیت-سلامتی-علی-انصاریان-در-ط/ “طبیب” که هر روز به پزشک و متخصص مراجعه می کند و به متخصص مراجعه می کند ، امروز (شنبه ، 4 فوریه) برای بررسی درمان درد زانوها و شانه ها به یک متخصص ارتوپدی مراجعه می کند.در قسمت دوم ، این برنامه از متخصصان پزشکی ایرانی استقبال می کند و به موضوع تشخیص مزاج …

“طبیب” که هر روز به پزشک و متخصص مراجعه می کند و به متخصص مراجعه می کند ، امروز (شنبه ، 4 فوریه) برای بررسی درمان درد زانوها و شانه ها به یک متخصص ارتوپدی مراجعه می کند.در قسمت دوم ، این برنامه از متخصصان پزشکی ایرانی استقبال می کند و به موضوع تشخیص مزاج می پردازد. وی همچنین در گفتگوی تلفنی با دکتر هاشمیان آخرین وضعیت علی انصاریان را پیگیری خواهد کرد.

فردا (یکشنبه ، 4 فوریه) ، برنامه “دکتر” از یک متخصص گوش و حلق و بینی و جراح برای بررسی مسائل مربوط به وزن گوش و در عرض چند دقیقه ، یک متخصص غدد غدد و یک متخصص متابولیسم بیماری کرونا استقبال می کند. و دیابت به مهمانی دکتر خواهد آمد.

همچنین روز دوشنبه (4 فوریه) ، دکتر جانبابایی ، معاون وزیر بهداشت ، در برنامه “دکتر” مهمان آنتن شبکه 3 خواهد بود تا آخرین تحولات مربوط به کرونا و متخصصان را بررسی کند. یک بیماری عفونی با موضوع واکسن کرونا.

“دکتر” همچنین از یک متخصص ارتوپدی و جراح دست و جراح دست در روز سه شنبه (5 فوریه) و همچنین یک فیزیوتراپیست با موضوع بهبود تنفس در بیماران بیماری کرونا استقبال خواهد کرد.

برنامه تلویزیونی “طبیب” چهارشنبه ، 6 فوریه پذیرای یک جراح عمومی در زمینه پیشگیری از فتق و دکتر یارقلی ، متخصص پزشکی ایران در مورد پرسش و پاسخ مخاطبان است.

۵۸۵۸


[ بازدید : 240 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ يکشنبه 12 بهمن 1399 ] [ 18:37 ] [ الیسا ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]